داستان های من

داستان های کسی که آرزو دارد نویسنده شود.

داستان های من

داستان های کسی که آرزو دارد نویسنده شود.

مشخصات بلاگ

سلام دوستان!
من بهار هستم و دوست دارم نویسنده شوم. برای همین این وبلاگ را ساختم تا داستان هایی که خودم می نویسم را ارائه دهم تا نظرات شما دوستان را بدانم و اگر مشکل یا نکته مهمی در داستانم بود را لطفا بگوییدتا داستان هایم را بهتر و مشکلاتم را رفع کنم . ممنون!

آخرین مطالب

نقاشی داستان اول از خودم

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

  • بهار اجتهادی

نظرات  (۵)

  • پارمیس هاشمی
  • بهار جان داستان و نقاشی خوبی بود اما اگر زمینه ی نقاشیت رنگ امیزی بهتری داشت قشنگ تر می شد
    پاسخ:
    پارمیس جان ممنون که نظر دادی ، چشم دفعه ی دیگه تمیز تر کار می کنم!
    چه خوب که دوستانت هم به اینجا سر میزنند و اینقدر دقیق نظر میدهند!
    من هم در هر دو موردی که پارمیس گفته، با او هم نظرم.
    موفق باشید!
    پاسخ:
    سلام خانم فهری ممنون که نظر دادید 
  • هلیا انتشاری
  •    
         بهار بسیار نقاشی زیبایی است و ثابت کردی که بقیر از نویسنده نقاش بسیار خوبی هستی

          با آرزوی موفقیت...............
    پاسخ:
    ممنون
  • شیرین و آوا و مهلا
  • سلام بهار جووووووون
    خوبیییی؟؟؟؟؟؟؟؟
    عیدت مبارکککککککک!!!
    الان کنارمونی تو مدرسه فرز 5   تهران (دخترونه البته)
    سایت دو
    بوس بوس دوستت داریم
    خداففظظظظظظظظظظظظظ بهار جوننننننننن
    راستی الان که داری می خونی چند سالته؟
    .
  • شیرین و موژان و آوا و مهلا و همهی بچه های مدرسه ی فرز5 به خصوص 801بچه های زیبا و مهربان
  • همون قبلی
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    خخخخخخخ
    هورااااااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی