داستان های من

داستان های کسی که آرزو دارد نویسنده شود.

داستان های من

داستان های کسی که آرزو دارد نویسنده شود.

مشخصات بلاگ

سلام دوستان!
من بهار هستم و دوست دارم نویسنده شوم. برای همین این وبلاگ را ساختم تا داستان هایی که خودم می نویسم را ارائه دهم تا نظرات شما دوستان را بدانم و اگر مشکل یا نکته مهمی در داستانم بود را لطفا بگوییدتا داستان هایم را بهتر و مشکلاتم را رفع کنم . ممنون!

آخرین مطالب

کتاب خوانی

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

در پارک بودم،باد می،وزید.... سرد بود و برگ درختان می ریخت... حوصله ام سر رفته بود،ناگهان کاغذ کوچک قرمزی روی صورتم افتاد!

برش داشتم رویش نوشته بود کتاب بخوان!کتاب خواندن در هر موقعی کمکت می کند...

  • بهار اجتهادی

نظرات  (۳)

  • هلیا انتشاری
  • بهار بسیار کوتاه و بسیار آموزنده است و به همراه داشتن عکس کنار آن ، آن را زیبا تر کرده است.
    موفق باشی.......
    پاسخ:
    سلام هلیا جان ممنون که نظر دادی...
  • هلیا انتشاری
  • سلام بهار!
    خیلی ناراحت شدم که وقتی وارد سایت شدم(بعد از ٤ ماه ) داستانی جدید نبود ، لطفا دوباره داستان بنویس 😊 
    با تشکر.
    پاسخ:
    سلام هلیا جان واقعا نمی دونی توی این مدتی  که تو وبلاگ چیزی نگذاشتم چه قدر درگیر بودم....واقعا همش درگیر امتحانات مدرسه و ازمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی بودم...ولی خداروشکر تابستون نزدیکه و قراره  کلی مطلب جدید بگذارم واقعا ببخشید که دیر نظرتو دیدم....
  • هلیا انتشاری
  • سلام بهار جان ! 
    متوجه شدم خودم هم سرگرم درس و مشق بودم 
    امیدوارم در تابستان سرگرم داستان های زیبایت شوم
    با آرزوی موفقیت های بیشتر برای تو .....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی