داستان های من

داستان های کسی که آرزو دارد نویسنده شود.

داستان های من

داستان های کسی که آرزو دارد نویسنده شود.

مشخصات بلاگ

سلام دوستان!
من بهار هستم و دوست دارم نویسنده شوم. برای همین این وبلاگ را ساختم تا داستان هایی که خودم می نویسم را ارائه دهم تا نظرات شما دوستان را بدانم و اگر مشکل یا نکته مهمی در داستانم بود را لطفا بگوییدتا داستان هایم را بهتر و مشکلاتم را رفع کنم . ممنون!

آخرین مطالب

داستان 1

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ

دخترک کوچولویی به نام جولیا،در یک جنگل قدم می زد.او همانطور می رفت تا به یک بوته ی (تمشک وحشی) رسید! او دلش می خواست کمی از آن تمشک ها را بچشد! هنوز به تمشک دست نزده بود که صدای نازکی که می گفت:(آهای!  آهای! )را شنید . جولیا ترسید،دور و برش را نگاه کرد تا ببیند صدا از کجا می آید! صدا پاسخ داد:(من پایین پای تو هستم )جولیا پایین پایش را نگآه کرد،یک آدمک خیلی خیلی خیلی کوچکی زیر پای او قرار داشت!آدمک گفت :"آن ها را چنین! آن ها را چنین! "جولیا تعجب کرد:"چرا؟"آدمک گفت:"چون آنها برای یک جادوگر است اگر آن ها را بخوری جادوگر تو را هم مانند من کوچک می کند ! 

جولیا دودل بود ... نم دانست چه کار باید بکند! بنا براین یک عدد از آن تمشک ها را با ترس برداشت و خورد!..

وای !چشمتان روز بد نبیند ! جولیا به قدری بزرگ شده بود که می توانست سیاره ها را ببیند... او حواسش نبود و همینطور درخت ها را زیر پایش له می کرد . در همین موقع جادوگر سر رسید و معجونی بر پای او ریخت! اما جولیا متوجه نشد و به اندازه آدمک کوچک شده بود و در قفس بود ! قرار بود سه ماه در قفس بماند! که ناگهان با صدای مادرش از خواب بیدار شد !



به نظر شما نام این داستان را چه بگذاریم؟

  • بهار اجتهادی

نظرات  (۳)

  • هلیا انتشاری
  • بهار به نظر من بهتر بود که داستانت را یک بار بخوانی تا غلط هایت درست شود و به نظر من نام داستانت را می توانی بگذاری تمشک های سمی یا بزرگ وکوچک.

    موفق باشی.........
    پاسخ:
    هلیاجان من خودم وقتی با کیبورد کار می کنم یک ذره غلط در میاد. ولی بازم ممنون که نظر گذاشتی!
  • مبینا عابدزاده
  •  به نظر من اسم این داستان را بگذاریم خواب ترسناک
    با تشکر
     از طرف مبینا عابدزاده
    پاسخ:
    سلام مبینا جان
    ممنون از نظری که دادی ، به نظر من اسم خوبیه برای داستان.....
    ممنون
     این داستان برای کودکان خیلی میتونه جذاب باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی